poniedziałek, 6 stycznia 2014

Przeprosiny i...

Cześć, przepraszam Was bardzo, bardzo, że długo mnie nie było! Wiem, że powinnam pokazać się z lepszej strony, ale niestety... Miałam masę lekcji i sprawdzianów, chyba mi wybaczycie??! :) Postaram się częściej wchodzić i wstawiać więcej postów. Jednak nie wiem, czy dostanę się do komputera, gdyż mama ma w nim swoje biurowe dokumenty i nie powinnam na nim siedzieć :/ No cóż, jakoś to załatwię, jak nie w tygodniu to w weekendy :D A żeby Was nie zanudzić... (Kliknij: czytaj dalej)

W sobotę byłam w sklepie i zaszłam do kiosku ( chciałam zobaczyć najnowsze gazety). I właśnie wtedy, jak grom z jasnego nieba, olśniło mnie, że temat modowych czasopism byłby idealny na naszego bloga! :) Mam pomysł, aby co miesiąc wybierać jedno z modowych czasopism i mogłabym robić recenzje. Wtedy, nie musiałybyście martwić się, czy warto kupić gazetę, czy nie :D Na koniec macie tu linki do oficjalnych stron internetowych 2 magazynów:
* K mag
Glamour
PS.: Przepraszam, że tak mało, ale mama mnie pogania już :)

1 komentarz:

  1. Och Dzięki ci Avalon! Kocham Wasz BLOGSPOT. Nazywam się Karina!!!

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękujemy <3
* Jesli chcesz: OBSERWACJA ZA OBSERWACJE, zrób to pierwszy/a i wstaw komentarz np,: zaobserwowałem/am. Na pewno się odwdzięczymy :*