środa, 29 stycznia 2014

Zima, zima zła!- sposoby na mroźną porę

   W imieniu Halley chciałam Was przeprosić, ale ona przez nieokreślony czas nie będzie mogła wchodzić na bloga i dodawać postów, gdyż szykuje się do testu szóstoklasisty ( trzymajmy za nią kciuki).


    Zima jest mroźna i większości z nas nie chce się wychodzić z domu ( np.: mi). Często się nudzimy i nie wiemy co mamy począć. Jest na to wiele sposobów ;)

A oto kilka z nich.
 CZAS LENIWIE/  W DOMU: 
* spotkaj się z przyjaciółmi
* obejrzyj jakiś film
* przygotuj ciasteczka ( jutro dam Wam przepis na moje ulubione)
* wypij gorące kakao lub herbatę
* odwiedź naszego bloga ;)

CZAS AKTYWNIE/ NA DWORZU:
* wybierz się na sanki
* idź na zakupy z mamą lub przyjaciółką
* przejdź się do lasu, aby podziwiać piękny obraz, który ukształtowała nam zima
* wyjdź z przyjaciółmi na śnieżną bitwę!
     Jak Wam się podobają moje propozycje??
PS: Od jutra zacznę dodawać własne zdjęcia, gdyż będą bardziej klimatyczne niż takie z internetu :D
                     Miłego wieczoru kochani!!!

2 komentarze:

  1. dzięki za komentarz u mnie na blogu :)
    niestety nie wyświetla mi się tabelka gdzie mogę cie zaobserwować? :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :( postaram się to zaraz zmienić. Nie ma za co, jeśli blog jest fajny, to wypada napisać ;)

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo dziękujemy <3
* Jesli chcesz: OBSERWACJA ZA OBSERWACJE, zrób to pierwszy/a i wstaw komentarz np,: zaobserwowałem/am. Na pewno się odwdzięczymy :*